NEPREHLIADNITE:
Žiadatelia (PO, alebo FO, alebo FO-podnikatelia), ktorí majú prístup do svojich elektronických schránok, prípadne ich majú aktivované na doručovanie úradných rozhodnutí, môžu využiť služby elektronického podania žiadosti, pri ktorých je 50% zľava zo sumy správneho poplatku (uvedené nižšie). Ak využijete služby elektronického podania nie je potrebné stiahnuť a vyplniť ŽIADOSŤ/PRIHLÁŠKU z tejto stránky.
Pred podaním žiadosti si prečítajte najprv INFORMÁCIE ku službe, ktoré Vás oboznámia s podrobnosťami!
Nezabudnite sa správne prihlásiť!
Na tomto mieste uvádzame tlačívá a VZOROVÉ materiály pre vybavenie vami požadovaných náležitostí.
Úvodné inštrukcie:
Stiahnite si požadovaný dokument, vyplňte ho (čitateľne perom, písacím strojom alebo na počítači, podpíšte) a doručte na Podateľňu RÚVZ Michalovce.
SPRÁVNE POPLATKY (pre podania listinnou formou)
Sadzobník správnych poplatkov
ID KÓD SLUŽBY | NÁZOV SLUŽBY | SUMA NA ÚHRADU |
1159 | Vydanie záväzného stanoviska alebo rozhodnutia podľa § 13 zák. č. 355/2007 Z. z. | 50 € |
1160 | Vyhotovenie duplikátu záväzného stanoviska alebo rozhodnutia podľa ID služby 1159 | 10 € |
1161 | Vykonanie skúšky odbornej spôsobilosti alebo vykonanie opakovanej skúšky (overenie odbornej spôsobilosti) | 30 € |
1162 | Vydanie osvedčenia o odbornej spôsobilosti | 20 € |
1163 | Vydanie duplikátu osvedčenia podľa ID služby 1162 | 10 € |
Na úhradu správnych poplatkov sú tieto možnosti:
PRED podaním žiadosti na RÚVZ Michalovce:
- Zakúpením e-kolku na Slovenskej pošte v hodnote podľa služby uvedenej vyššie v tabuľke. e-kolok potom doručte spolu so svojou žiadosťou na RÚVZ Michalovce.
- Platobnou kartou priamo na podateľni RÚVZ Michalovce.
- Mobilnou aplikáciou e-kolok priamo vo Vašom smartfóne. Návod na úhradu cez mobilnú aplikáciu (.pdf 1,3 MB). Poznámka 1: Zaplatením poplatku za službu je nutné sa preukázať (ukázaním e-kolku na obrazovke smartfónu) na podateľni úradu v lehote platnosti e-kolku. Ak to nestihnete, platnosť e-kolku prepadne a nebude ho možné zaevidovať na podateľni úradu. Poznámka 2: táto aplikácia vám umožní platiť aj na iných úradoch a iné služby. Vzhľadom na budúcnosť je mobilná aplikácia užitočná.
VŠEOBECNÉ ŽIADOSTI
- Oznámenie v zmysle § 52 ods. 8 zákona č. 355/2007 Z. z.
-
Žiadosť o vydanie rozhodnutia alebo záväzného stanoviska (poznámka: uvedené tlačivo použite pri listinnom podaní. Pri elektronickom podaní odporúčame vyplniť elektronický formulár, ktorý je súčasťou elektronickej služby)Podrobnejšie informácie:Základné požiadavky na zariadenia spoločného stravovania (.pdf 349 kB)POSTUP pri zriaďovaní zariadení spoločného stravovania (.pdf 262 kB)
- Prihláška na preskúšanie odbornej spôsobilosti pri výrobe, manipulácii a uvádzaní do obehu potravín a pokrmov
- Prihláška na preskúšanie odbornej spôsobilosti na prácu v zariadeniach starostlivosti o ľudské telo
- Prihláška na preskúšanie odbornej spôsobilosti na prácu v úpravniach vody a pri obsluhe vodovodných zariadení
ĎALŠIE TLAČIVÁ A ŽIADOSTI PODĽA ODBORNOSTI
A. Vzory prevádzkových poriadkov:
Upozornenie: Nižšie uvedené texty sú VZORY! Je potrebné ich upraviť pre činnosť vašej prevádzky!
- vzor prevádzkového poriadku telovýchovno-športového zariadenia
- vzor prevádzkového poriadku ubytovacieho zariadenia
- vzor prevádzkového poriadku zariadenia starostlivosti o ľudské telo
- vzor prevádzkového poriadku zdravotníckeho zariadenia ambulantnej starostlivosti
- vzor prevádzkového poriadku zdravotníckeho zariadenia ústavnej starostlivosti
- vzor prevádzkového poriadku telovýchovno-športového zariadenia v zariadení pre deti a mládež
- vzor prevádzkového poriadku pre ubytovacie zariadenia v zariadení pre deti a mládež
- vzor prevádzkového poriadku pre zariadenia starostlivosti o deti do 6 rokov veku dieťaťa, zariadenia starostlivosti pre deti do troch rokov veku dieťaťa
- vzor prevádzkového poriadku pre umelé kúpaliská – kúpanie dojčiat a batoliat
- vzor prevádzkového poriadku pre základnú školu, gymnázium, SOŠ, SŠŠ, konzervatórium, ŠZŠ, PŠ, OU, ZUŠ a jazykové školy
- vzor prevádzkového poriadku pre chemické laboratória pri školách v súvislosti s prácou s nebezpečnými chemickými faktormi (prílohy H a P vety, výstražné symboly)
- .
- .
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou azbestu
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou biologickým faktorom
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou elektromagnetickému poľu
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu spojenú so zvýšenou fyzickou záťažou
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou hluku
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou chemickým faktorom a s expozíciou karcinogénnym a mutagénnym faktorom
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou umelému optickému žiareniu
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu so záťažou teplom a chladom
- vzor prevádzkového poriadku pre prácu s expozíciou vibráciám
B. Pre cestovateľov:
C. Usmernenie (ZSS)
D. Postup a tlačivá pri vydávaní osvedčenia pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami:
- Žiadosť na overenie odbornej spôsobilosti na prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami Žiadosti o overenie adresovať a zasielať na RÚVZ Košice, Ipeľská č. 1, 040 11 Košice !
ZÁPISNICA ZO ŠTÁTNEHO ZDRAVOTNÉHO DOZORU (ŠZD) (.pdf 277 kB)